اخبار طراحی

Red Dot 2022، ایسوس برنده بیشترین جایزه

red dot 2022

تعهد ایسوس به نوآوری

ایسوس به عنوان برترین برند محصولات کامپیوتری در گزارش سه ماهه اول سال 2022 میلادی اعلام کرد که از اول سال جدید میلادی تاکنون برنده 39 جایزه Red Dot شده است. این تعداد جایزه برای یک کمپانی در تاریخ برنده‌های جایزه Red Dot یک رکورد به حساب می‌آید. در حقیقت این اتفاق مهم نشان دهنده تعهد ایسوس به نوآوری در تولید محصولات خود و ارائه تجربه خارق العاده‌ای به کاربر در راستای ارتقا کیفیت زندگی تمام افراد در سراسر جهان می‌باشد.

سنگ بنای موفقیت‌ها

میچ یانگ، رئیس دپارتمان طراحی ایسوس گفت: ما با افتخار اعلام می‌داریم که امسال نیز همانند سال‌های گذشته موفق به دریافت جایزه‌ Red Dot شدیم. من به کل تیم طراحی‌مون افتخار می‌کنم که هر روز در پی نوآوری و ارتقاء در طراحی محصولات ایسوس هستند. وی همچنین در ادامه اظهار داشت: سنگ بنای موفقیت‌های روزافزون ایسوس بر پایه نوع تفکر کمپانی در شناخت نیاز کاربران و تولید محصولاتی که تجربه یک زندگی لذت‌بخش را برای آنان فراهم می‌کند، قرار دارد.

رکورد تازه

پروفسور پیتر زک مدیر عامل و مؤسس Red Dot به تازگی در اظهار نظر جالبی اعلام کرد: هیئت داوران بین المللی ما امسال تعداد قابل توجهی از محصولات را ارزیابی کردند و از نظر کمی نیز باید اعلام کنم، رکورد تعداد بررسی شرکت‌ها و استودیوهای طراحی امسال شکسته شد. واقعیت این است که اگر امسال در میان گروه قدرتمندی از شرکت‌ کننده‌ها پیروز شدید، گواهی بر کیفیت خارق‌العاده و منحصر به فرد محصول شرکت شما می‌باشد.

جایزه Red Dot یکی از بزرگ‌ترین رقابت‌های طراحی در جهان با بیش از 18000 ورودی در سه رشته می‌باشد.

  • رشته اول: طراحی محصول
  • رشته دوم: برندسازی و طراحی تعاملی
  • رشته سوم: طراحی مفهومی

بیش از شصت سال است که هیئتی از داوران بین‌المللی مشهور، متشکل از طیف وسیعی از کارشناسان رشته‌های مختلف، سالانه برای انتخاب بهترین طرح‌ها تشکیل جلسه می‌دهند و در یک فرآیند داوری دقیق که چندین روز به طول می‌انجامد، بر اساس معیارهای مختلفی مانند سطح نوآوری، عملکرد و طول عمر جوایز را اعطا می‌کنند.